Prezenta pagina este un document care stabileste Politica de livrare, anulare și retur

Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Magazinul acorda permisiunea de utilizare a site-ului https://apafiltrata.ro sub conditia respectarii prezentelor reguli.

Accesarea, utilizarea site-ului si a facilitatilor furnizate de acesta de catre vizitator/utilizator/client, implica ACCEPTAREA prezentelor reguli si orice document aditional la care acestea fac referire si obliga la respectarea lor, cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta. Recomandam citirea cu atentie a acestora.

In cazul in care nu sunt de acord cu termenii si conditiile impuse, utilizatorii trebuie sa inceteze imediat accesarea site-ului https://apafiltrata.ro. Magazinul isi rezerva dreptul de a modifica oricand aceste prevederi fara o alta notificare. Valabilitatea prevederilor incepe din momentul publicarii pe site a versiunii actualizate.

MD WATER SRL va recomanda sa pastrati un exemplar tiparit a Politicii de livrare, anulare și retur si confirmarea comenzii dumneavoastră de către el, in cazul in care aceasta s-a facut prin e-mail.

I Termeni Specifici

Definitii termeni specifici In cuprinsul prezentului document si al site-ului, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile precizate mai jos:

Adresa IP – un identificator pentru un calculator sau dispozitiv electronic dintr-o retea TCP/IP (Transmission Control Protocol/Internet Protocol), cum ar fi World Wide Web;
Afiliat – entitate (persoana fizica sau juridica, asociatie, fundatie etc.) care accepta relatia de parteneriat cu magazinul asumandu-si trimiteri la magazin sau la produsele prezentate in acesta;
AT – inlocuieste, in cadrul site-ului, particula “@” in formarea adreselor de e-mail apartinand magazinului (xxxxxATapafiltrata.ro = xxxxx@apafiltrata.ro) si are rolul de a proteja adresa de preluarea si folosirea acesteia prin mijloce automate;
Client – orice persoana fizica sau persoana juridica care plaseaza o comanda in magazinul https://apafiltrata.ro si care a acceptat termenii si conditiile prezentului contract la distanta – similar cu cumparator;
Client nou – client care intentioneaza sa achizitioneze produse din magazin pentru prima data si care necesita o validare telefonica a datelor de identificare din partea acestuia efectuata de catre operatorul serviciului suport clienti desemnat de catre magazin;
Comanda confirmata – comanda efectuata online prin intermediul magazinului de catre un cumparator ale carui date de identificare si detalii cu privire la comanda sa au fost validate telefonic ca urmare a contactului dintre acesta si operatorul serviciului suport clienti al magazinului;
Comanda online – comunicare virtuala dintre cumparator si vanzator prin care cumparatorul isi exprima intentia de a achizitiona anumite produse/servicii de la vanzator, pe care acesta din urma este de acord sa le livreze iar cumparatorul este de acord sa le plateasca;

Comanda speciala – comanda pentru un produs (sau mai multe) care nu se afla in stocul uzual al vanzatorului dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti;
Contract – legea partilor materializata in prezentul document printr-o comanda a clientului confirmata de catre vanzator;
Cookie – este un fragment mic de text creat in browser de site-ul web accesat. Cu ajutorul acestuia, site-ul web retine informatii despre vizita, de exemplu, produsele preferate si alte setari;
Domeniu – nume explicit al identificatorului URL;
Drepturi de proprietate intelectuala – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii;
Garantia – orice angajament asumat de vanzator fata de cumparator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de cumparator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie;
Livrare – predarea produsului catre client materializata si dovedita prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala;
Magazin online – magazinul virtual constituit din pagini web apartinand domeniului www.apafiltrata.ro, prin intermediul caruia vizitatorul/clientul/cumparatorul are acces la informatii privind produsele oferite spre vanzare de catre SC MD WATER SRL. Paginile web cuprind informatii sub forma de texte, fotografii, bannere, animatii, filme, tabele, formulare, logo-uri, promotii, oferte etc. ce compun site-ul www.apafiltrata.ro;
Produse – sisteme, aparate, articole, bunuri, consumabile, servicii puse la dispozitia cumparatorului de catre vanzator prin intermediul magazinului, in vederea achizitionarii;
Site – similar website, o suita de pagini web care apartin unui domeniu si care se difuzeaza pe Internet;
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile produselor asa cum sunt precizate in comanda;
URL (Uniform Resource Locator) – adresa globala a documentelor si altor resurse publicate pe Web;
Utilizare abuziva – reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii magazinului sau proprietarului acestuia;
Utilizator – orice persoana care viziteaza si/sau interactioneaza cu site-ul apafiltrata.ro, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat termenii si conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare;
Vanzator – SC MD WATER SRL, cu sediul în str. Paul Greceanu 13 Bucuresti Sect 2, Bucuresti Judet: Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/6677/2008, CIF: RO23712741, nr. telefon: 0747271751, proprietar al magazinului online apafiltrata.ro cu care se confunda, denumit in continuare magazin.

X. Livrare 

Livrăm produsele noastre prin intermediul unei firme de curierat sau direct de către echipa noastră.

Timpul estimat de livrare este între 3 și 10 zile lucrătoare. În cazul unor întârzieri, clienții vor fi informați în prealabil.

Livrăm gratuit în București. În cazul în care destinația nu se află în aria noastră de livrare, sau in aria de livrare a firmei de curierat ne rezervăm dreptul de a refuza comanda.

Servicii

Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă. Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea clientului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării. Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu.

Magazinul nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat de client, din care pot decurge intarzieri de livrare sau alte probleme. In acest context toate taxele de transport efectuat pentru reexpedierea comenzii vor reveni in sarcina clientului.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. Dupa acest moment comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele de date ale magazinul sau afisate gresit, iar livrarea nu a fost efectuata, magazinul isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

MD WATER SRL isi rezerva dreptul de a furniza fara nici o crestere a pretului, un produs cu caracteristici similare, care au aceeasi calitate sau mai mare, in cazul in care nu este disponibil produsul comandat. In acest caz, clientul isi poate exercita drepturile de retragere si anulare in aceleasi conditii ca si cele stabilite pentru produsul initial.

In ciuda acestor conditii, este exclus dreptul de retragere si/sau solutionare in cazurile in care, prin natura produselor care urmeaza sa fie achizitionate, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile a se deteriora/perima rapid, sau a-si pierde proprietatile.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre client in procesul efectuarii comenzii. Clientul se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in bonul/nota de comanda.

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii (strada, numarul strazii, blocul/cladirea, identificatorul corpului de cladire, etajul, apartamentul, codul postal, codul interfonului). In cazul aparitiei unor erori la introducerea acestor informatii, magazinul nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului comenzii.
Nici o cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.
In cazul unui incident survenit in urma livrarii comenzii, clientul se obliga sa contacteze, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor, Serviciul relatii cu clientii si sa reclame problemele aparute. Dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare.

Magazinul se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 14 zile lucratoare de la primirea acestora.
In caz de intarziere a livrarii produselor comandate, magazinul sfatuieste clientul sa anunte aceasta intarziere contactand Serviciul relatii cu clientii pentru a putea gasi solutia optima in vederea livrarii produselor.

Pentru intarzieri la livrare mai mari de 14 zile lucrătoare, exceptand cazurile de forta majora sau defectiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea comenzii, clientul este indreptatit sa ceara anularea comenzii printr-o scrisoare electronica transmisa la adresa de mail contact@apafiltrata.ro sau la numarul de telefon pus la dispozitie 0747271751 si 0757032385

Valoarea maxima a obligatiilor vanzatorului fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de vanzator de la clientul respectiv.

In toate cazurile in care produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediata a sumelor incasate deja de vanzator dar nu si alte despagubiri.

In afara de cazul in care partile convin altfel, magazinul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre client in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul clientului.

Conditiile de returnare sunt detaliate in sectiunea specificata pe site si fac parte integranta din prezentul contract.

Conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse comercializate pe site-ul https://apafiltrata.ro are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile.

Politica de retur a produselor si serviciilor

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.

 Comenzile se plasează online prin intermediul site-ului nostru. Clientul trebuie să completeze toate câmpurile obligatorii pentru a finaliza comanda.

O comandă poate fi anulată doar înainte de expedierea produsului. După expediere, clientul va trebui să urmeze procedura de retur.

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile de la data primirii, cu condiția ca acestea să fie în ambalajul original și să nu fie deteriorate. Pentru retur, clienții trebuie să contacteze serviciul nostru de suport la contact@apafiltrata.ro

Rambursarea sumelor aferente returului se va face în termen de 14 zile de la recepționarea produselor returnate, prin aceeași metodă de plată utilizată inițial.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul https://apafiltrata.ro

Obligaţiile noastre  

Rambursarea sumelor pe care le-am primit drept plată din partea clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați de decizia de retragere din contract a clientului în conformitate cu dispozitiile legii.

Se vor rambursa sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de către client fără a fi în sarcina clientului plata de comisioane necesare rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei secţiuni, nu suntem obligați să rambursăm costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.

În cazul contractelor de vânzare, rambursarea poate fi amânată până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea clientului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care noi acceptăm suportarea acelor costuri sau în care nu am informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de către consumator. 

Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.

Exceptii de la dreptul de retragere

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său sau la o anumită locație pentru prestarea de servicii. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

actualizat 29.09.2024